Het is nu 28-07-2017, 02:40 AM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2016.05.26 DeLorean Eurofest 2015 in Belfast
17-09-2015, 02:10 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-09-2015 om 02:14 PM door admin.)
Bericht: #1
2016.05.26 DeLorean Eurofest 2015 in Belfast
Alle informatie over het DeLorean Eurofest 2015 vindt u hier : http://eurofest.deloreanowners.org/ Dit evenement wordt georganiseerd door de DeLorean Owners association. 

van 26 mei tot 29 mei 2016 vindt in en om Belfast weer het 5-jaarlijkse DeLorean Eurofest plaats. In het verleden organiseerde Welmoed een aantal keren de reis naar Belfast namens DCN, maar deze keer is dat niet het geval. Om u toch tegemoet te komen, kan ik u aanraden om eens het onderstaande voorstel door te lezen. Sebastian Meyer en Michael Schramm hebben onderstaande reis georganiseerd, en bieden deze ook aan de Nederlandse DeLorean bezitters aan. Beiden zijn reeds geruime tijd antiek binnen de Duitse club. In de bijlage zit de tekst van de volledige uitnodiging in het Duits. U kunt met Michael (delo81@gmx.de) en Sebastian (snuuth@web.de) in het Duits en Engels mailen voor verdere vragen. 

Indien u wilt deelnemen, dient u zich voor 20 november a.s. bij Michael aan te melden !!!!!!! 

Programma
Hieronder in het kort een vertaling van de uitnodiging, het programma en de kosten.  Met het veer van IJmuiden naar Newcastle. Vervolgens via de highways naar de westkust en vervolgens met het veer naar Belfast. Anders dan wij gewend zijn wordt er gevaren vanaf Cairnryan, en niet vanaf Stranraer. Deze plaats heeft een “nieuwe" ferry terminal, en ligt ongeveer 6 minuten verwijdert van Stranraer. 

Het hotel is goedkoper dan het Europa hotel en ligt ongeveer 1 km verder. Een afgesloten parkeergarage (alleen met een pasje te openen) zit inbegrepen. De Duitse Club heeft er in 2001, 2006 en 2011 overnacht. Uiteraard kunt u deelnemen aan de evenementen in het Europa hotel. Dit zit inbegrepen in de deelnameprijs voor het DeLorean Eurofest zelf. 

Het hotel is prima in orde, alle kamers hebben 1 prijs : Eenpersoons, tweepersoons kamers met bedden apart of naast elkaar.  Rijden doen we allemaal samen. Als er mensen zijn die in het Europa hotel willen overnachten, dan is er ook de mogelijkheid om alleen de overtocht gemeenschappelijk te boeken en de overnachting apart.  

Kosten
Voor 2 personen en 1 DeLorean kunt u vanaf IJmuiden naar Belfast reizen vanaf € 1083,-. Hier komen de kosten voor de aanmelding voor het Eurofest, eten, benzine, bier enz. nog bij. Let wel, in 2015 zijn de kosten met ongeveer 20 % gestegen t.o.v. 2011. 

Aanmelden en info's
U kunt zich via de mail melden bij Sebastian Meyer (snuuth@web.de) of bij Michael Schramm (delo81@gmx.de). Dit kan in het Duits of Engels. Omdat het veer naar Belfast meteen betaald moet worden, en het veer naar Newcastle 25% aanbetaald moet worden vragen ze een aanbetaling van € 400,-. De rest moet dan een paar weken voor aanvang van de reis betaald worden.  Als fanatieke DeLorean bezitter kan ik u aanraden de reis in ieder geval 1 keer in uw leven met uw DeLorean te maken. Het is een ware belevenis, en u heeft de kans om uw DeLorean nog een keer zelf uit de fabriek te rijden, en vervolgens over de test track te rijden. U ontmoet DeLorean bezitters van over de hele wereld. Ik ken Michael en Sebastian persoonlijk, en ik weet zeker dat zij er alles aan zullen doen om uw reis zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. 

Voor evt. vragen kunt u mij uiteraard ook even bellen of mailen. Het bestuur van DCN wenst u veel plezier.

Bijlagen
.doc  Belfast2016-ersteInfos.doc (Grootte: 228 KB / Aantal keer gedownload: 3)
Met vriendelijke groet,
webmaster http://www.delorean.nl
Reageren op dit bericht Reageren
Discussie doorzoeken

Ga naar locatie: