Het is nu 19-11-2017, 06:48 AM Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Waardering:
  • 0 stem(men) - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
20090426;26 april 2009 - Jubileumviering DCN
07-01-2009, 12:37 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-04-2009 om 11:15 AM door WelmoedJ.)
Bericht: #1
20090426;26 april 2009 - Jubileumviering DCN
Viering 10 jarig bestaan DCN

Op zondag 26 april viert de DCN haar tienjarig bestaan.
We doen dat op een manier die we nu nog niet bekend maken.
Zo houden we de spanning er in.

U ontvangt in maart een persoonlijke uitnodiging.
Daarin wordt ook aangegeven hoe u zich kunt aanmelden.
De inschrijving sluit op 10 april 2009 omdat we nu eenmaal van alles moeten regelen en zonodig reserveren.

De leden die deelnemen ontvangen een aandenken aan deze dag.
U doet niet mee? Dat is dan erg jammer, maar dan is er ook geen deelnemersteken.
Zorg dus dat je er bij bent!

De onthulling van de plaatsen, zoals beloofd:
De rit start bij Vianen, het eindpunt is in Haaren nb (zuidwestelijk van Den Bosch), waar we gebruik maken van de verzorging van Herberg van Boxtel. De aanvangstijd van de rit zal rond 10:00 uur liggen, verzamelen een half uur eerder.

Degenen die niet aan de rit meedoen, maar wel de Ledenraad en wat er volgt bijwonen, worden om 13:45 uur in de Herberg van Boxtel verwacht.
Heeft u zich aangemeld, dan ontvangt u de volledige informatie van de plaatsen en tijden.

Voorgesteld programma:
  • Voorjaarsrit, 10:30 uur verzamelen (rijden 10:45-11:00 uur) op Carpoolplaats A2 Vianen;
  • Aankomst/ontvangst in Herberg van Boxtel, ± 14:00 uur, koffie/gebak;
  • Ledenraad, aanvang ± 15:00 uur;
  • Gezellig samenzijn met hapje/drankje, ± 16:00 uur;
  • Diner, ± 17:30 uur, lopend warm/koud buffet;
  • Sluiting jubileumviering ± 20:00 uur.

Alle programmadelen zijn in de per persoonlijke brief gemelde prijzen inbegrepen.
De prijzen blijven hetzelfde, ook als u een deel niet bijwoont/kunt bijwonen.
Reageren op dit bericht Reageren
05-04-2009, 06:03 PM
Bericht: #2
RE: 20090426;26 april 2009 - Jubileumviering DCN
Das echt een verassing.

We eindigen gewoon in Haaren, das bij mij om de hoek!
Mooi dorp trouwens en tegenover de herberg is ook nog een mooi kasteel.

Groeten en tot de 26e (of de 19e voor wie naar Zandvoort komen)

Mart Renders
05-04-2009, 11:28 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-04-2009 om 11:29 PM door JanvdWouw.)
Bericht: #3
Vianen en Haaren, lekker dichtbij!

Hoef ik een keer niet debiel vroeg uit bed om op tijd te zijn BigGrin

Zijn er nog plannen ergens te verzamelen?
JAN | Murciélaygo
-------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own!
06-04-2009, 09:17 AM
Bericht: #4
JanvdWouw schreef:Zijn er nog plannen ergens te verzamelen?

Over verzamelen heb ik me dit keer nog niet erg druk gemaakt.
Het is nog geen 10 april (sluitdatum), maar als ik de aantallen aanmeldingen op dit moment in beschouwing neem lijkt dat (nu nog) een overbodige actie.

Maar.... Vianen is ook een verzamelplaats BigGrin
Welmoed
De Lorean DMC-12 VIN #06513 1981-11
Toyota Prius 2009-07
06-04-2009, 08:27 PM
Bericht: #5
Ah, de opkomst valt tegen dus...

Jammer, maar dan rijk ik lekker in mijn uppie,
stukkie "blazen" in mijn zwarte gebakje is ook leuk BigGrin
JAN | Murciélaygo
06-04-2009, 09:08 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-04-2009 om 09:20 PM door WelmoedJ.)
Bericht: #6
We zijn er nog niet!
Heb alweer een aanmelding binnen, dus gestadig naar een leuk aantal.
En in ieder geval rijden jouw zwarte en mijn zwarte dus samen Smile
Welmoed
Toyota Prius 2009-07
06-04-2009, 10:16 PM
Bericht: #7
veel succes
07-04-2009, 01:02 AM
Bericht: #8
Een week voor het sluiten van de inschrijving pas de locaties "vrijgeven" is trouwens
wel laat, is dat misschien ook niet debet aan het uitblijven van inschrijvingen?

Want als het nu in Friesland bleek te zijn had ik mijn inschrijving dus weer ingetrokken...
Nu had ik dat niet verwacht omdat in September al naar Friesland gereden wordt (niet door mij),
maar zoals ik eerder al aangaf is het wel erg kort dag voor mensen om te kunnen beslissen.

En degenen die niet op dit forum zitten (het merendeel dus) weten nu dus NIET waar de viering
zal plaatsvinden, wat hen ook weer beperkt in het maken van een afweging te komen of niet.

Ik snap wel dat een verrassing leuk kan zijn,
maar op deze manier vind ik het niet echt handig.

Groet,
JAN
JAN | Murciélaygo
07-04-2009, 09:08 AM
Bericht: #9
Awel, ik ben als Belg blij dat we wat in onze richting aan het denken zijn. Ik kom dus ook, alleen zal ik de rit moeten laten vallen, maar kom ik wel op de ledenraad. Hopelijk droog, dan kom ik met de Delorean.

Groetjes uit Belgieland, (of moeten we binnenkort Vlaanderen zeggen?)
Jan

JanvdWouw schreef:Een week voor het sluiten van de inschrijving pas de locaties "vrijgeven" is trouwens
wel laat, is dat misschien ook niet debet aan het uitblijven van inschrijvingen?

Want als het nu in Friesland bleek te zijn had ik mijn inschrijving dus weer ingetrokken...
Nu had ik dat niet verwacht omdat in September al naar Friesland gereden wordt (niet door mij),
maar zoals ik eerder al aangaf is het wel erg kort dag voor mensen om te kunnen beslissen.

En degenen die niet op dit forum zitten (het merendeel dus) weten nu dus NIET waar de viering
zal plaatsvinden, wat hen ook weer beperkt in het maken van een afweging te komen of niet.

Ik snap wel dat een verrassing leuk kan zijn,
maar op deze manier vind ik het niet echt handig.

Groet,
JAN
07-04-2009, 09:34 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-04-2009 om 09:40 AM door WelmoedJ.)
Bericht: #10
Jan,

Iedereen die zich nog niet geregistreerd heeft, is per e-mail bericht gezonden over de locaties.
Da's misschien kort dag, maar als het fout geweest is om de locaties een verrassing te laten zijn: van je fouten leer je, toch?

Dan: in het verleden zijn de locaties wel gemeld en dan waren er ook reacties in de trant van "wat ver weg" en dergelijke. Het resultaat verschilt dus nauwelijks als de locatie bekend of niet bekend is.

Mijn mening is dat als je een auto hebt, een afstand van zo'n 150 km niet echt schokkend is. Voor familiebezoek rijdt je dat toch ook wel. Ben je auto-hobbyist dan wil je toch rijden? En... ook gezien worden. Oude auto's hebben hun charme en de liefhebbers er van tonen het onderwerp van hun liefde graag aan anderen, ook onderweg. Kijk maar eens naar de opgestogen duim van andere weggebruikers als ze je passeren (of je hun passeert).
Stop je het voorwerp van je liefde weg in een donker hol (garage) en het (hij/zij) komt er nooit uit, wat is dan de reden van het hebben? Niet willen delen?
Van stilstaan wordt geen enkel voertuig beter, alleen maar slechter. Stilstand is achteruitgang; een regelmatig gebruikte auto is vele malen betrouwbaarder dan één die maar af en toe rijdt. Regelmatig gebruik leidt alleen wel tot toename van de kilometerstand en er slijt af en toe iets (dat gebeurt overigens ook bij stilstand). Of dat nu zo'n probleem is?
Ik houd het er op dat een lage kilometerstand geen garantie is voor een goede, betrouwbare auto. Het vertelt je hooguit dat er veel werk (lees geld) in gestoken moet worden om het voertuig weer betrouwbaar aan het werk te krijgen.

Als ik de vele klaagzangen op de (Amerikaanse) fora lees over de problemen die de eigenaren hebben, dan gaat het vrijwel altijd om auto's die lang stil hebben gestaan en die - wanneer ze gebruikt worden - weinig rijden. Waarmee mijn vorige indruk alleen maar versterkt wordt.

Deze toelichting heeft zeker niet tot doel de leden die weinig of erg weinig rijden te kapittelen. Daarmee zal ik me niet bezig houden.
Als je lid bent van een autoclub, dan is het toch zeker de bedoeling om te rijden en bij elkaar te zijn, om plezier te hebben in je hobby? Als dat betekent dat er kilometers gemaakt gaan worden, wat dan nog? Plezier van je auto en in je hobby en dat delen is toch fantastisch? Of zie ik dat verkeerd?
Welmoed
Toyota Prius 2009-07
Discussie doorzoeken

Ga naar locatie: